Page 17 - Fem-ho per projectes
P. 17

   Les activitats 15
  EL MISTERI...
Competències i sabers
Itinerari Programació Avaluació Recursos
Quina sort poder mesurar el temps!
Farem una síntesi sobre el que hem après i en buscarem
la utilitat en la vida diària: el pas del temps es fa present
en les persones i en l’entorn. Necessitem mesurar-lo per organitzar-nos i poder viure en societat. Resoldrem el repte i construirem un calendari i un rellotge de sorra que farem servir durant tot el curs.
     Organització d’aula
Materials
Descripció de l’activitat
   DOCUPROJECTES
Aplicació tipus fotollibre pràctica i senzilla per documentar les sessions o les activitats amb imatges i textos. Permet crear també fitxes noves.
TENIM UN REPTE ENS ORGANITZEM INVESTIGUEM I PLANIFIQUEM
RESUMIM
I APLIQUEM
RESOLEM EL REPTE
APRENDRE A PENSAR (TBL)
Implementem aquesta metodologia per desenvolupar el pensament crític, analític i creatiu, fent servir ru- tines i destreses de pensament diverses: preguntes estrella; compara i contrasta; veig, penso, em pregunto; abans pensava, ara penso; enfocaments per decidir...
           















































































   15   16   17   18   19