Page 11 - Fem-ho per projectes
P. 11

   Les activitats 9
  EL MISTERI...
Itinerari Programació Avaluació Recursos
   Competències i sabers
Organització d’aula Materials Descripció de l’activitat
KANBAN
Eina simple per a la planificació i l’organització del projecte. Consisteix en un tauler amb tres colum- nes (per fer-fent-acabat) on s’enganxen etiquetes adhesives amb les tasques a fer que es van reubi- cant a mesura que s’avança.
Què sabem i què volem saber?
Per activar els coneixements previs dels alumnes, proposarem jugar al “Joc de les paraules”, que ens permetrà adonar-nos que diàriament fem servir moltes paraules relacionades amb el pas del temps.
         LUDIFICACIÓ
   MAPA MENTAL
MAPA DE CONCEPTES NÚVOL DE PARAULES
Després de fer pluja d’idees, aquests recursos ajuden a organitzar els continguts, les idees, els conceptes per poder planificar les fases del projecte.
TENIM UN REPTE ENS ORGANITZEM I PLANIFIQUEM
INVESTIGUEM
Per fer divertides les propostes, fem servir elements de joc i tecnologies de disseny de joc (pistes, premis, diversió, emocions, regles del joc...) en les activitats d’aprenentatge per aprendre jugant.
RESUMIM
         I APLIQUEM
RESOLEM EL REPTE
















































































   9   10   11   12   13