Competències específiques
CE1, CE2, CE8
Criteris d’avaluació
1.1. Iniciar-se en la interpretació de la informació d’un problema i d’una situació de la vida quotidiana responent a les preguntes plantejades o fent noves preguntes.
2.1. Emprar estratègies i formes pròpies de raonar per resoldre un problema i explicar el procés.
2.3. Comprovar que les solucions obtingudes es corresponen amb la pregunta formulada relacionant-les solucions amb la pregunta.
8.1. Participar en el treball en equip, tant en un entorn presencial com virtual, escoltar els altres i reconèixer les seves aportacions en situacions en què es comparteixi i es construeixi coneixement matemàtic de manera conjunta.
Sabers
- Realització d’estimacions raonades de quantitats en contextos de resolució de problemes.
- Pràctica de la suma i la resta de nombres naturals amb flexibilitat i sentit en situacions contextualitzades, usant estratègies i eines de resolució.
- Comparació i ordenació dels nombres naturals en contextos de la vida quotidiana.
- Comprensió de l’expressió de relacions d’igualtat i desigualtat amb els signes = i ≠, < i > entre expressions que incloguin operacions.
- Participació activa en el treball en equip en matemàtiques i valoració i incorporació de les idees de tots i totes.
Vídeo que explica els símbols >, < i =.
Joc per sumar nombres d'una xifra o dues xifres. Els nombres només sumen fins a deu,