Competències específiques

CE1, CE2, CE8

Criteris d’avaluació

1.1. Iniciar-se en la interpretació de la informació d’un problema i d’una situació de la vida quotidiana responent a les preguntes plantejades o fent noves preguntes.

2.1. Emprar estratègies i formes pròpies de raonar per resoldre un problema i explicar el procés.

2.3. Comprovar que les solucions obtingudes es corresponen amb la pregunta formulada relacionant-les solucions amb la pregunta.

8.1. Participar en el treball en equip, tant en un entorn presencial com virtual, escoltar els altres i reconèixer les seves aportacions en situacions en què es comparteixi i es construeixi coneixement matemàtic de manera conjunta.

Sabers

  • Realització d’estimacions raonades de quantitats en contextos de resolució de problemes.
  • Pràctica de la suma i la resta de nombres naturals amb flexibilitat i sentit en situacions contextualitzades, usant estratègies i eines de resolució.
  • Comparació i ordenació dels nombres naturals en contextos de la vida quotidiana.
  • Comprensió de l’expressió de relacions d’igualtat i desigualtat amb els signes = i ≠, < i > entre  expressions que incloguin operacions.
  • Participació activa en el treball en equip en matemàtiques i valoració i incorporació de les idees de tots i totes.

Més activitats competencials
Enllaços
Més gran, més petit, igual

Vídeo que explica els símbols >, < i =.

Sumes d'una xifra

Joc per sumar nombres d'una xifra o dues xifres. Els nombres només sumen fins a deu,

Atenció a la diversitat